Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL
Data: 03/02/2017 17:33:45
Kategoria: Technika i Technologia | Tablica: Technologia | Źródło: fashionbusiness.pl
Kategoria: Technika i Technologia | Tablica: Technologia | Źródło: fashionbusiness.pl
Jak marka YES prowadzi swój e-commerce
E-commerce to kanał, który dynamicznie się rozwija również w jubilerstwie. Polskie marki sprzedające biżuterię i zegarki coraz mocniej zagłębiają się w tym temacie. Jednym ze sztandarowych przykładów jest firma YES. Jak sieć jubilerska YES wykorzystuje nowe technologie do promocji swojej marki? Jak łączy klientów tradycyjnych oraz tych z YES.PL? Jakie podejście ma do omnichannel ? Na te i inne pytania odpowiada Monika Klejewska - menedżer ds. marketingu firmy YES >>>TUTAJ<<<
Post nt nowego trendu omnichannel publikowany był niedawno na pb.info.pl >>>ZOBACZ<<<
E-commerce to kanał, który dynamicznie się rozwija również w jubilerstwie. Polskie marki sprzedające biżuterię i zegarki coraz mocniej zagłębiają się w tym temacie. Jednym ze sztandarowych przykładów jest firma YES. Jak sieć jubilerska YES wykorzystuje nowe technologie do promocji swojej marki? Jak łączy klientów tradycyjnych oraz tych z YES.PL? Jakie podejście ma do omnichannel ? Na te i inne pytania odpowiada Monika Klejewska - menedżer ds. marketingu firmy YES >>>TUTAJ<<<
Post nt nowego trendu omnichannel publikowany był niedawno na pb.info.pl >>>ZOBACZ<<<
Zaloguj się, aby dodać komentarz