Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 04/26/2017 23:35:15
Kategoria: Technika i Technologia | Tablica: Technologia | Źródło: businessoffashion.com
Czy natychmiastowość mody to przyszłość?
Problem który poruszył portal BOF wydaje się być bardzo interesujący dla każdej osoby zainteresowanej ogólno pojętą modą.

Przez lata moda projektantów była spychana przez konkurencję w mniejszy, mniej opłacalny kąt na szczycie piramidy produktów. W tym samym czasie, wzrost wpływu Internetu i mediów społecznościowych zamienił pokazy mody w nowy twór. W wydarzenie relacjonowane na bieżąco, niemal twarzą w twarz z klientem i rozpowszechniany live. Weźmy dla przykładu biżuterię. Wiosną 2017 projektant przedstawia swoją najnowszą kolekcję na zimę 2017. Relacje z pokazu natychmiast trafiają do mediów. Klient chce kupić biżuterię, ale...nie może jej dostać, ponieważ plan promocji, produkcji i sprzedaży przewiduje wypuszczenie biżuterii do sklepów dopiero za 6 miesięcy. Symultaniczne relacjonowanie zaburza cały system.

Natychmiastowa moda - pomysł prezentacji kolekcji projektanta, która może być dostarczona i sprzedana zaraz po jej debiucie na wybiegu, wydaje się rozwiązaniem problemu. W ostatnim sezonie wiele małych i dużych marek zmodyfikowało swoją strategię w  "widzę teraz, kupuję teraz". Ale kiedy jedni zaryzykowali wejściem w nowy model, inni porzucają tę strategię i wracają do tradycyjnej metody. Czy natychmiastowa moda jest przyszłością?
Jubinale
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.