Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 11/30/2017 13:44:59
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: biznes.newseria.pl
Twoja biżuteria na Facebooku nie cieszy się takim zainteresowaniem jak kiedyś? To nie Twoja wina.
Na Facebooku odnotowano 30-procentowy spadek średniej liczby interakcji, a zatem także zasięgów i to tylko na przestrzeni trzech i pół miesiąca. Takie wspaźniki dotyczą nieopłacanych postów na Facebooku.

Dla małych biznesów, które bazują na ruchu organicznym to podcięcie skrzydeł. Małe firmy, które nie przeznaczają tysięcy złotych na reklamy na Facebook powinny zadać sobie pytanie czy jest sens poświęcać swój czas, robić zdjecia i wrzucać posty, których nikt nie zobaczy. Przy spadających zasięgach nie opłaca się robienie bieżącego kontentu. Może lepiej rozważyć kampanie w ważnych okresach w roku, które odpala się z budżetem?

Facebook zaczyna być jak telewizja - tylko dużych będzie na to stać, ponieważ o uwagę wciąż rosnącej liczby użytkowników Facebooka konkuruje bowiem coraz większa liczba stron zakładanych przez marki, wydawców i inne podmioty. Co więcej, wydatki reklamowe na Facebooku rosną bardzo szybko, a to oznacza duży wzrost liczby postów sponsorowanych (reklam). Wypierają one siłą rzeczy treści publikowane organicznie. Jak pokazuje badanie, ofiarami stają się nie tylko właściciele facebookowych stron komercyjnych, lecz także blogerzy i inni prywatni twórcy treści.

Przeczytaj więcje nt spadających zasięgów na Facebook`u >>>TUTAJ<<<

jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.