Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 05/08/2018 12:58:45
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: money.pl
Zakaz handlu w niedziele. Wojna na promocję sprawia, że wydajemy więcej
Hasło "przyjdź w piątek, bo w niedzielę zamknięte" może stać się dobrym wabikiem na klientów. - Nasz umysł najlepiej zapamiętuje sygnały, które docierają do niego w krótkim czasie. Jeśli od środy do piątku ludzie słyszą, że w niedzielę nie zrobią zakupów, to pamiętają o tym i idą do sklepu, nawet jeśli niczego nie potrzebują - mówi dr Monika Skorek, ekspert od marketingu z Uniwersytetu Warszawskiego. - A jeśli towarzyszy temu obniżka cen, to zazwyczaj kupują więcej, niż potrzebują - tłumaczy.   

Przeczytaj więcej na temat zachowań jakimi kierują się konsumenci w przypadku niedzieli wolnej od handlu >>>TUTAJ<<<
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.