Opublikowane przez:Blanka Kłoda (Blanka_Kloda) - KINGY.PL

Data: 07/09/2018 13:14:01
Kategoria: Gospodarka i Ekonomia | Tablica: Gospodarka | Źródło: vogue.pl
Klasa i masa. Czym dziś jest luksus w modzie?
Zdaniem Steva Shiffmana (szefa Calvin Klein Inc.) luksus może być jednocześnie elitarny i egalitarny. Kluczowy jest spójny image. A kiedy image przyciąga, tanie rzeczy można mieszać z drogimi bez szkody dla marki. Dlatego prestiżowa marka musi mieć w swojej ofercie nie tylko krawiectwo i galanterię najwyższej próby, ale i T-shirty, płócienne torby i trampki.

Jak się okazuje luksusu nie definiuje już cena, tradycja i kunszt wykonania. Ba, synonimem luksusu nie jest już nawet niedostępność. Zobacz >>>TUTAJ<<< jak magazyn VOGUE Polska definiuje dziś luksus.
jubicom.eu
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.