Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2020/2021
Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2020/2021
Jakie wydarzenia w 2020 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży marek luksusowych? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2021 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2021 roku? O tym wszystkim...
    Opublikowane przez: Blanka K.
    Tablica: Wiedza
    Źródło: nowymarketing.pl
    Grzechy główne projektów
    Grzechy główne projektów
    Opakowanie jako „cichy sprzedawca” to koncept znany od lat i omówiony w szeregu publikacji. Rola opakowania jest podwójna – funkcjonalna (zabezpieczanie i przechowywanie produktu) oraz komunikacyjna.   Opakowanie przekazuje wartości marki, przyciąga uwagę w...
      Opublikowane przez: Blanka K.
      Tablica: Wiedza
      Źródło: nowymarketing.pl
      Instagram wprowadza Karty podarunkowe, które pomogą wesprzeć lokalne biznesy
      Instagram wprowadza Karty podarunkowe, które pomogą wesprzeć lokalne biznesy
      Instagram kontynuuje wprowadzanie nowych funkcji, których celem jest wspieranie lokalnych biznesów podczas pandemii koronawirusa – teraz platforma udostępniła tzw. Karty podarunkowe m.in. do sklepów, księgarni czy też restauracji. Przeczytaj na ten temat więcej TUTAJ
        Opublikowane przez: Blanka K.
        Tablica: Wiedza
        Źródło: nowymarketing.pl
        Muzeum Narodowe w Warszawie prezentuje efekty zmian klimatycznych na słynnych dziełach sztuki
        Muzeum Narodowe w Warszawie prezentuje efekty zmian klimatycznych na słynnych dziełach sztuki
        22 kwietnia obchodziliśmy międzynarodowy Dzień Ziemi. Jest to święto, które ma nam za zadanie przypomnieć, jak ważne jest dbanie o naszą planetę, za którą jesteśmy przecież odpowiedzialni.    Z tej okazji Muzeum Narodowe w Warszawie postanowiło w nietypowy...
          Opublikowane przez: Blanka K.
          Tablica: Ciekawostki
          Źródło: nowymarketing.pl
          7 grzechów głównych sklepów rynku fashion, które obniżają sprzedaż
          7 grzechów głównych sklepów rynku fashion, które obniżają sprzedaż
          Od dawien dawna wierzymy, że klient chce mieć wybór. To nie prawda. Klient, szczególnie ten generacji Y i Z, chce wybrać – po prostu. Szybko, bezproblemowo, komfortowo. Niestety wiele obecnych praktyk sklepów branży fashion skutecznie utrudnia mu taką możliwość......
            Opublikowane przez: Blanka K.
            Tablica: Wiedza
            Źródło: nowymarketing.pl
            Jubinale
            Słynne obrazy dostępne dla niewidomych dzięki wydrukom 3D
            Słynne obrazy dostępne dla niewidomych dzięki wydrukom 3D
            Francuski artysta Regis Kern stworzył wydruki 3D przedstawiające reprodukcje słynnych obrazów największych mistrzów malarstwa, po to, by osoby niewidome mogły je poznać. Przeczyta więcej na ten temat i zobacz obrazy w wersji 3D TUTAJ
              Opublikowane przez: Blanka K.
              Tablica: Ciekawostki
              Źródło: nowymarketing.pl
              Marketing w branży modowej na przełomie 2018/2019
              Marketing w branży modowej na przełomie 2018/2019
              Marketing w branży modowej na przełomie 2018/2019 podsumowują: Arieta Prusak, CEO agencji kreatywnej MOXIE, Anna Wiatr, CEO agencji Aliganza, oraz Anna Gołuńska, Managing Director agencji Marketing Modowy. Każda z trzech dziewczyn przygotowała trzy najciekawsze akcje roku 2018, trzy...
                Opublikowane przez: Blanka K.
                Tablica: Gospodarka
                Źródło: nowymarketing.pl
                Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2018/2019
                Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2018/2019
                Dowiedz się jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży marek luksusowych, z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku. TUTAJ...
                  Opublikowane przez: Blanka K.
                  Tablica: Gospodarka
                  Źródło: nowymarketing.pl
                  Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbywa się w Toruniu
                  Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbywa się w Toruniu
                  W ramach tegorocznej edycji festiwalu na bilbordach, citylightach i ekranach LED są prezentowane prace artystów z całego świata, odnoszące się do tematu przewodniego całej imprezy: Kto rządzi naszym życiem: my sami, inni ludzie czy algorytmy? Art Moves jest pierwszym i jak na razie...
                    Opublikowane przez: Blanka K.
                    Tablica: Wydarzenia
                    Źródło: nowymarketing.pl
                    „Złota kampania” w ścisłym finale azjatyckiego konkursu Golden Pin Design Award 2018
                    „Złota kampania” w ścisłym finale azjatyckiego konkursu Golden Pin Design Award 2018
                    Projekt gdańskiego TOFU Studio przygotowany na zlecenie Muzeum Narodowego nazwano „Złotą kampanią”. Projekt ten promuje Sąd Ostateczny Hansa Memlinga. Złota kampania otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award...
                      Opublikowane przez: Blanka K.
                      Tablica: Wydarzenia
                      Źródło: nowymarketing.pl
                      Jubinale
                      Jak marki luksusowe wykorzystują content marketing w swoich działaniach promocyjnych?
                      Jak marki luksusowe wykorzystują content marketing w swoich działaniach promocyjnych?
                      Jakie korzyści płyną z personalizacji? Badania przeprowadzone przez Hanley-Wood Business Media wykazały, że 78% dyrektorów marketingu w USA uważa spersonalizowane treści za przyszłość marketingu. Zobacz przykłady ciekawych kampanii promocyjnych opartych o content marketing...
                        Opublikowane przez: Blanka K.
                        Tablica: Wydarzenia
                        Źródło: nowymarketing.pl
                        Storytelling marek luksusowych - jak to robią najlepsi?
                        Storytelling marek luksusowych - jak to robią najlepsi?
                        Biżuteria jest niezaprzeczalnie towarem luksusowym, którego sprzedaż charakteryzuje się swoimi prawami. Umiejętność opowiadania historii przez marki wpływa na ich rozpoznawalność i renomę. Zobacz przykładowy storytelling marek luksusowych i ucz się od najlepszych...
                          Opublikowane przez: Blanka K.
                          Tablica: Gospodarka
                          Źródło: nowymarketing.pl
                          jubicom.eu
                          Przewiń do Góry
                          Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.